Звенигородською місцевою прокуратурою з метою отримання всебічних та об’єктивних даних щодо реального стану організації роботи з розгляду звернень та особистого прийому громадян та забезпечення доступу до публічної інформації, виявлення та усунення недоліків на даному напрямку прокурорської діяльності, проаналізовано стан роботи місцевої прокуратури та її відділів щодо розгляду та вирішення звернень, що надійшли  протягом 2018 року та за аналогічний період 2017 року.

Підставою для проведення  аналізу є наказ Генерального прокурора України № 430 від 30.12.2015 «Про організацію діяльності органів прокуратури України з особистого прийому, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації», яким передбачено періодично, комплексно вивчати стан організації особистого прийому громадян, розгляду звернень, активно впливати на її удосконалення.

Вивченням стану роботи місцевої прокуратури та її відділів щодо розгляду та вирішення звернень громадян встановлено, що за 12 місяців 2018 року до Звенигородської місцевої прокуратури надійшло 625 звернень громадян, за аналогічний період 2017 року надійшло 772 звернення громадян, що свідчить про те, що кількість значно зменшилась, а саме на 147 звернень.

Структура звернень громадян, які надійшли виглядає наступним чином:

З питань досудового розслідування – 251 (в минулому році — 334);

З питань участі у кримінальному провадженні в суді – 26 (в минулому році — 6);

З питань представництва інтересів громадян та держави в суді – 13 (в минулому році — 8);

Про права дітей – 0 (в минулому році — 3);

З питань додержання законодавства при виконанні рішень судів та інших органів – 6 (в минулому році — 8).

Таким чином, відзначається збільшення питомої ваги скарг громадян з питань участі у кримінальному провадженні в суді (26 у 2018 році проти 6 в 2017 році); з питань представництва інтересів громадян та держави в суді (13 у 2018 році проти 8 в 2017 році) та зменшення питомої ваги скарг з питань   досудового розслідування (251 у 2018 році проти 334 у 2017 році); з питань захисту прав дітей ( 0 у 2018 році проти 3 у 2017 році) та з питань додержання законодавства при виконанні рішень судів та інших органів ( 6 у 2018 році проти 8 у 2017 році).

Крім того, вивченням стану роботи прокуратури щодо розгляду та вирішення звернень громадян, аналіз тенденцій щодо кількості звернень, які надійшли (в тому числі електронною поштою та телефоном «гарячої лінії), вирішених, задоволених, повторних, вирішених понад установлений строк встановлено, що за 12 місяців 2018 року до Звенигородської місцевої прокуратури та її відділів надійшло 625 звернень громадян проти 772 за 2017 рік. З них  вирішено – 408 (488 за 2017 рік), направлено в інші відомства – 215 (281 за 2017 рік), задоволено – 5 (6 за 2017 рік), виключено з обліку звернень 0 (0 за 2017 рік).

Встановлено, що протягом 2018 року до прокуратури  надійшло 16 звернень за телефоном «гарячої лінії» (з них: 4 – з питань досудового розслідування, 12 – з інших питань). З них: 12-  направлено за належністю до територіальних підрозділів поліції,  5 — надано роз’яснення, 1 —  одне перебуває на розгляді.

Протягом 2018 року всього задоволено 5 звернень громадян, з яких 1 звернення розглянуто з питань представництва інтересів громадян та держави в суді та з       питань досудового розслідування розглянуто 4 звернення, з яких усі 4 надійшли від учасників кримінальних проваджень.

На особистому прийомі у 2018 році прокурорськими працівниками місцевої прокуратури прийнято 160 звернень громадян на особистому прийомі, із них 24 прийнято особисто керівником прокуратури.

Структура звернень громадян, які прийняті на особистому прийомі виглядає наступним чином: з питань досудового розслідування – 74, з питань захисту прав дітей 0, з питань представництва інтересів громадян та держави в суді – 4, з інших питань – 86.

За результатами розгляду звернень громадян, які прийняті на особистому прийомі: 63 — скеровано за належністю, 91 — надано роз’яснення, 2 — задоволено, приєднано до кримінального провадження в якому надано роз’яснення – 4.

Крім того, до   Звенигородської місцевої прокуратури та її відділів за 2018 рік надійшло усього 6 запитів від фізичних осіб на доступ до публічної інформації ( 2 – місцева прокуратура, 1 – Тальнівський відділ, 1 – Лисянський відділ, 1Катеринопільський відділ та 1Корсунь-Шевченківський відділ), з них 6 розглянуто, з яких 5 — надано інформацію, 1 — надано роз’яснення, а також 1 надіслано іншим розпорядникам. Так, з питань досудового розслідування надано 1 інформацію на запит та 1 роз’яснення, з питань підтримання державного обвинувачення в суді — 1 інформацію на запит, з кадрових питань — 1 інформацію на запит та з інших питань – 2 інформації на запити.