Корсунь-Шевченківським відділом Звенигородської місцевої прокуратури вивчено стан додержання органами місцевого самоврядування та виконавчої влади  вимог законодавства  у сфері  закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти для забезпечення потреб дітей.

Установлено, що в порушення вимог ст. 2, ч. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в особі виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради та  фізичною особою – підприємцем укладено договір про закупівлю продуктів харчування на суму 550 тис.грн.

Зокрема, під час укладення даного договору не був проведений тендер про закупівлю продуктів харчування.

В подальшому без обґрунтовування та документального підтвердження  коливання ціни продуктів харчування на ринку замовником укладено додаткову угоду, чим збільшено суму договору до 770 тис. грн.

Відповідно до вимог чинного законодавства усі закупівлі, сума яких перевищує 200 тисяч гривень, проводяться через систему «Prozorro», а замовник оминувши тендер, здійснював закупівлю продуктів харчування, безпідставно витрачаючи при цьому бюджетні кошти.

За позовом Звенигородської місцевої прокуратури Господарським судом Черкаської області судом визнано недійсним договір та додаткову угоду до нього,  припинивши таким чином усі договірні зобов’язання. Рішення суду наразі не набрало законної сили.

Робота на зазначеному напрямі триває.